Mittwoch, 21. Oktober 2020

replika

Spitý šťastím som ležal na chodníku

Nádeje plný som aj bežal po chodníku

Tu zočil som tú našu Gabiku

Peknú milú ako bábiku


Takmer sme sa vedy zrazili

Vtedy ešte šikovne riadil som svoje Žiguli

Dnes nemám k výčitke žiadnu repliku

Prečo neprešiel som ju len na chodníku?


Okolo tej istej témy krúžim

ako supy keď zočia čerstvú mŕtvolu

vrátený čas žiť znovu túžim 

zapáliť spomienok vyschlých starú stodolu


valcujú sa tam ako nevymlátené obilie

zvezené  dialnych polí

len pomyslieť ako čas pominie

nenávratnosť toho bolí


usnul si včera o dvadsaťdva a pár drobných

dnes bude tu už len dvadsať jeden

čas letný čas zimný jedno pre divákov záhrobných

pomaly to všetko už jebem...


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

pranie peňazí

  Tak tu to konečne máte - die schwarze Kohle weiss gewaschen! Bola to riadna námaha, vyprať vaše špinavé peniaze na čierno uložené v našej ...